1. Я відповідаю на всі запитання і реагую на висловлювання дитини.
  2. Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
  3. Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
  4. Я не лаю дитину за безлад в її кімнаті чи на столі, якщо це пов’язано з творчим заняттям, і робота ще не завершена.
  5. Я виділив дитині кімнату (або частину кімнати) винятково для її занять.
  6. Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її до­сягнення.
  7. Я доручаю дитині посильні домашні обов’язки.
  8. Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
  9. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
  10. Я допомагаю дитині поліпшити результати її роботи.
  11. Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми різних соціальних і культурних прошарків.
  12. Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
  13. Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша чи краща за інших дітей.
  14. Я ніколи не караю дитину приниженням.
  15. Я забезпечую дитину книжками і матеріалами для її улюблених занять.
  16. Я привчаю дитину мислити самостійно.
  17. Я регулярно читаю дитині.
  18. Я привчаю дитину до читання з дитинства.
  19. Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
  20. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
  21. Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
  22. Я заохочую участь дитини у плануванні сімейних справ і по­дорожей.
  23. Я ніколи не дражню дитину.
  24. Я хвалю дитину за вивчені вірші, оповідання, пісні.
  25. Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
  26. Я спонукаю дитину бачити проблеми і вирішувати їх.
  27. Я не хвалю дитину безпредметно і нещиро.
  28. Я чесний в оцінюванні своїх почуттів до дитини.
  29. Не існує тем, які я зовсім виключаю для обговоренім з дитиною.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *