- Я відповідаю на всі запитання і реагую на висловлювання дитини.
- Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
- Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
- Я не лаю дитину за безлад в її кімнаті чи на столі, якщо це пов’язано з творчим заняттям, і робота ще не завершена.
- Я виділив дитині кімнату (або частину кімнати) винятково для її занять.
- Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.
- Я доручаю дитині посильні домашні обов’язки.
- Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
- Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
- Я допомагаю дитині поліпшити результати її роботи.
- Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми різних соціальних і культурних прошарків.
- Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
- Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша чи краща за інших дітей.
- Я ніколи не караю дитину приниженням.
- Я забезпечую дитину книжками і матеріалами для її улюблених занять.
- Я привчаю дитину мислити самостійно.
- Я регулярно читаю дитині.
- Я привчаю дитину до читання з дитинства.
- Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
- Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
- Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
- Я заохочую участь дитини у плануванні сімейних справ і подорожей.
- Я ніколи не дражню дитину.
- Я хвалю дитину за вивчені вірші, оповідання, пісні.
- Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
- Я спонукаю дитину бачити проблеми і вирішувати їх.
- Я не хвалю дитину безпредметно і нещиро.
- Я чесний в оцінюванні своїх почуттів до дитини.
- Не існує тем, які я зовсім виключаю для обговоренім з дитиною.
Залишити відповідь